eHotel.cz

eHotel vznikl jako vize tří mladých programátorů z Liberce, kteří chtěli propojit hotely bez vlastních webových stránek a zpřístupnit je zákazníkům online. Jejich nápad se rychle stal úspěšným startupem, který zaujal i magazín Forbes, jenž je zařadil do prestižního žebříčku 30 pod 30. Dnes eHotel pomáhá korporátním zaměstnancům využívat benefitní body na ubytování a cestování po celém světě.

image 80.png

Cíl projektu

Projekt si kladl za cíl přinést zásadní modernizaci zastaralého interního systému a webové aplikace, které už nesplňovaly požadavky na rychlost, bezpečnost ani flexibilitu. Klient potřeboval vytvořit nové řešení, které by umožnilo snadné rozšiřování služeb, podporovalo integraci různých platebních metod a zjednodušilo zákaznický servis. Důležitým požadavkem byla také schopnost systému zpětně dohledávat a editovat původní objednávky a vouchery, což bylo podmínkou pro plynulý přechod na nové řešení. Cílem bylo vytvořit uživatelsky přívětivou platformu, která by zautomatizovala většinu procesů, zrychlila zákaznickou podporu a připravila společnost na rostoucí objem zákazníků i vyšší škálovatelnost do budoucna.

Výzvy projektu a realizace

Během realizace projektu jsme čelili několika výzvám, které jsme dokázali úspěšně překonat. Největší výzvou bylo navrhnout a implementovat komplexní logiku výpočtu cen ubytování, která zohledňuje desítky různých faktorů, druhů slev a jejich vzájemných kombinací a slučování. Tato logika byla navržena tak, aby umožňovala pružné přizpůsobení různým scénářům při vytváření rezervací i jejich následné správě. Dalším zásadním úkolem bylo pokrýt širokou škálu možných situací, které mohou nastat mezi vytvořením objednávky a její platbou. To zahrnovalo například řešení změn v průběhu transakce, zohlednění začátku storno podmínek jednotlivých ubytovacích zařízení nebo správu specifických scénářů souvisejících s platebními procesy.  Kromě vývoje nového systému jsme také zajistili bezproblémový přístup k historickým datům. Díky tomu mohou uživatelé zpětně dohledávat a upravovat původní objednávky a vouchery. V neposlední řadě bylo důležité vytvořit stabilní, rychlou a bezpečnou platformu, která podporuje jednoduchou integraci nových platebních metod, zrychlení zákaznického servisu a do budoucna snadné rozšiřování služeb. Celý projekt jsme zvládli s ohledem na specifické požadavky na škálovatelnost a dlouhodobou udržitelnost systému.

image 81.png

Finální verdikt?

“Vývojářský tým 1. Web IT dokonale navnímal náš business model a vytvořil komplexní architekturu projektu. Průběžně nám představoval implementované funkcionality, které splňovaly naše představy. Dosáhli jsme optimalizace a automatizace procesů a ulevili naší zákaznické podpoře. Jsme připraveni na další rozšiřování služeb a vyšší škálovatelnost v počtu zákazníků.” Martin Jílek, spolumajitel

eHotel.cz

eHotel vznikl jako vize tří mladých programátorů z Liberce, kteří chtěli propojit hotely bez vlastních webových stránek a zpřístupnit je zákazníkům online. Jejich nápad se rychle stal úspěšným startupem, který zaujal i magazín Forbes, jenž je zařadil do prestižního žebříčku 30 pod 30. Dnes eHotel pomáhá korporátním zaměstnancům využívat benefitní body na ubytování a cestování po celém světě.

image 80.png

Cíl projektu

Projekt si kladl za cíl přinést zásadní modernizaci zastaralého interního systému a webové aplikace, které už nesplňovaly požadavky na rychlost, bezpečnost ani flexibilitu. Klient potřeboval vytvořit nové řešení, které by umožnilo snadné rozšiřování služeb, podporovalo integraci různých platebních metod a zjednodušilo zákaznický servis. Důležitým požadavkem byla také schopnost systému zpětně dohledávat a editovat původní objednávky a vouchery, což bylo podmínkou pro plynulý přechod na nové řešení. Cílem bylo vytvořit uživatelsky přívětivou platformu, která by zautomatizovala většinu procesů, zrychlila zákaznickou podporu a připravila společnost na rostoucí objem zákazníků i vyšší škálovatelnost do budoucna.

Výzvy projektu a realizace

Během realizace projektu jsme čelili několika výzvám, které jsme dokázali úspěšně překonat. Největší výzvou bylo navrhnout a implementovat komplexní logiku výpočtu cen ubytování, která zohledňuje desítky různých faktorů, druhů slev a jejich vzájemných kombinací a slučování. Tato logika byla navržena tak, aby umožňovala pružné přizpůsobení různým scénářům při vytváření rezervací i jejich následné správě. Dalším zásadním úkolem bylo pokrýt širokou škálu možných situací, které mohou nastat mezi vytvořením objednávky a její platbou. To zahrnovalo například řešení změn v průběhu transakce, zohlednění začátku storno podmínek jednotlivých ubytovacích zařízení nebo správu specifických scénářů souvisejících s platebními procesy.  Kromě vývoje nového systému jsme také zajistili bezproblémový přístup k historickým datům. Díky tomu mohou uživatelé zpětně dohledávat a upravovat původní objednávky a vouchery. V neposlední řadě bylo důležité vytvořit stabilní, rychlou a bezpečnou platformu, která podporuje jednoduchou integraci nových platebních metod, zrychlení zákaznického servisu a do budoucna snadné rozšiřování služeb. Celý projekt jsme zvládli s ohledem na specifické požadavky na škálovatelnost a dlouhodobou udržitelnost systému.

image 81.png

Finální verdikt?

“Vývojářský tým 1. Web IT dokonale navnímal náš business model a vytvořil komplexní architekturu projektu. Průběžně nám představoval implementované funkcionality, které splňovaly naše představy. Dosáhli jsme optimalizace a automatizace procesů a ulevili naší zákaznické podpoře. Jsme připraveni na další rozšiřování služeb a vyšší škálovatelnost v počtu zákazníků.” Martin Jílek, spolumajitel