Weby a e-shopy

Weby a e-shopy

Webové stránky od malých prezentací až po robustní e-shopy dle vašich přání.

VOLBA ŘEŠENÍ

Nevíte, zda se rozhodnout pro webovou prezentaci vašeho podnikání nebo se rovnou pustit do tvorby e-shopu?

Přečtěte si pár tipů, jaké řešení bude pro vás to pravé.

WEBOVÁ PREZENTACE

Jedná se o jednoduché webové stránky určené primárně pro prezentaci firmy nebo produktu. Je možné zde prezentovat také produkt, který se prodává jinou formou než-li online nebo na jiných internetových stránkách.

  • informace o firmě a aktuality
  • kontaktní údaje
  • otevírací dobu poboček
  • přehled produktů, které firma nabízí
  • technické parametry produktů

E-SHOP

E-shop nebo-li prodejní web je zaměřen na prezentaci a prodej produktu či služby. Komplexní web je sloučení e-shopu a webové prezentace.

  • informace o produktu a jeho ceně
  • výhody produktu a proč jej zakoupit
  • doprava, balné, či jiné přidružené služby
  • způsoby platby a dodání, termíny dopravy
  • produkty v akci, věrnostní systémy
  • výměna zboží

Naše realizace

Reference

VYBRANÉ CASE-STUDIES K NAHLÉDNUTÍ

forsage, reference, web, desktop, webit, php programátor, programátor praha, programátor brno, vývoj systému na míru, web na míru forsage, reference, web, mobil, webit, php programátor, programátor praha, programátor brno, vývoj systému na míru, web na míru

Forsage.eco

Medové stránky s malým e-shopem pro neziskovku Forsage.eco patří mezi naše nejoblíbenější projekty. Jedná se o velmi aktivní spolupráci, která rozhodně spuštěním webu neskončila.

Zobrazit více
jezdectvi, web, desktop, webit, php programátor, programátor praha, programátor brno, vývoj systému na míru, web na míru jezdectvi, web, mobil, webit, php programátor, programátor praha, programátor brno, vývoj systému na míru, web na míru

Jezdectvi.cz

Jeden z mnoha námi spravovaných projektů, které nám svěřila společnost Equipress. Zdigitalizovali jsme časopis, přidali streamy s komentářem a celkově zmodernizovali celý vzhled a strukturu.

Zobrazit více

ZÁKLADEM JE OTÁZKA PROČ?

Otázka proč to děláte, je naprosto zásadní. Zkuste si co nejpřesněji odpovědět na následující otázky:

  • Co od nového webu očekávám?
  • Chci prezentační nebo prodejní web?
  • Čím se zabývá moje společnost a potřebuji přejít z offline do online?
  • Jak často budu měnit nebo doplňovat informace, novinky?
  • Jaký mám rozpočet na nový web?
  • Jaký mám měsíční rozpočet pro on-line?
  • Vyplatí se mi investice?
  • Jakou očekávám návštěvnost?
  • Jakou očekávám zpětnou vazbu?
  • Jak moc je nový web pro mne důležitý?

Pustíme se do práce?

Kontaktujte nás!

CO HLEDÁTE?

Pokračovat

Kontaktujte nás!

JAK VÁM MŮŽEME POMOCI?

Zpět
Pokračovat

Kontaktujte nás!

OČEKÁVANÝ ROZPOČET

Zpět
Pokračovat

Kontaktujte nás!

KONTAKTNÍ INFORMACE

Přiložit soubor
Zpět
Pokračovat

Nejčastější dotazy

  • Kolik stojí webové stránky?
  • Kolik stojí webový design?
  • Potřebuji responzivní web?
  • Jak zviditelnit web?
  • Co je to SEO
  • Co jsou to Klíčová slova?