GOSys - CRM, které se vám přizpůsobí

GOSys je kompletní ERP/CRM systém navržený speciálně pro potřeby malých a středních firem. Díky jednoduché správě, intuitivnímu rozhraní a snadnému přístupu se rychle stane přirozenou součástí vaší firemní kultury. S Gosys získáte všechny nástroje pro efektivní řízení vztahů se zákazníky i interních procesů.

Jak to funguje?

Docházka a plánování

  • Plánování docházky a dovolené snadno a přehledně pro jednotlivce i celý tým.
  • Přehledná vizualizace pracovní doby. Hned vidíte kdo je v kanceláři, kdo pracuje z domova a kdo čerpá dovolenou.
  • Souhrn odpracovaných hodin s možností filtrování podle projektů, takže získáte přehled, kam směřuje čas vašeho týmu.
  • Automatické e-mailové upozornění na dovolené nebo změny v docházce. Vždy budete v obraze.

Zakázky pod kontrolou

  • Přehledný výpis všech zakázek. Snadno zjistíte, co je rozpracované, hotové nebo čeká na schválení.
  • Grafické znázornění vyčerpaného rozpočtu. Rychle zjistíte, kolik z cílové částky už bylo vyčerpáno.
  • Snadný přechod k fakturaci. Fakturu vystavíte během chvilky na pár kliknutí.
  • Kompletní přehled faktur. Rychle najdete, co potřebujete.

Fakturace bez starostí a zbytečné práce

  • Kompletní přehled všech faktur vám ukáže částky, dodavatele i stav plateb na jednom místě.
  • Vystavení faktury na tři kliknutí vám ušetří čas, protože fakturujete přímo ze systému.
  • Náhled faktury vám umožní ji jednoduše zkontrolovat a rovnou odeslat odběrateli e-mailem.
  • Upomínky a pravidelná fakturace zajistí, že systém hlídá termíny za vás a připomene nezaplacené částky.
  • Automatické párování plateb znamená, že už nemusíte ručně kontrolovat bankovní výpisy, protože všechno se spojí samo.

Efektivní řízení úkolů

  • Přehled všech úkolů podle priority a termínu vám jasně ukáže, co hoří a co může počkat.
  • Detailní informace o úkolu, jako je název, popis, výsledek, odhadovaný čas, náklady i přiřazené osoby, máte přehledně na jednom místě.
  • Možnost přidávat komentáře a přílohy zajistí, že komunikace k úkolu zůstává přehledná a dostupná celému týmu.
  • Role zadavatele, řešitele a sledujícího zajistí, že každý ví, co je jeho odpovědnost.

Vytvořte si účet

  • Automatizace
    Odlehčete si hlavu od každodenní rutiny – nechte systém, aby se postaral o opakující se úkoly za vás. Vy se soustřeďte na to, co je opravdu důležité.
  • Cloudové řešení
    Veškeré cenné informace, kontakty a data jsou bezpečně uloženy v cloudu. Přístup k nim máte vždy a všude – bez ohledu na čas nebo místo.
  • Podpora
    Pomůžeme vám zefektivnit podnikání na míru vašim potřebám. Na aplikaci pracujeme neustále, abychom vám zajistili maximální pohodlí a 100% spokojenost.

Jednotná cena

250
uživatel / měsíc

Zahrnuje

  • Přehled o docházce
  • Plánování dovolených rychle
  • Vidíte, kdo pracuje
  • Home office pod kontrolou
  • Grafická zobrazení směn
  • Odpracované hodiny
  • Filtrování dle projektů
  • Notifikace změn docházky
  • Týmový i individuální plán
  • Žádná překvapení v týmu

Chci Gosys

Nejste si jistí, kde začít?

Zkuste GOSys na měsíc ZDARMA!

Kontaktovat